Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

metamorfose

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#1 | Geplaatst: 2 juli 2011 09:55 
ja de rat heeft er 1 ondergaan, nou ja is nog in volle gang, door goeie hulp van peter koffie en de vriendin!

een ander blokkie hangt er al onder, nog niet aangesloten. stuurkuipje heb ik zelf vervangen, kan ik de koplamp weer in hoogte versellen. wil toch een hoger stuur, dus kabels moeten allemaal langer. middenbok word ook vervangen, zijstandaart ook maar meteen, sinds vechta hangt ie wel heel ver op de zijstandaart. uitlaten worden ook andere.

ja ik ben dus gewoon aan het knippen geweest met een tang en heb alles eraf geknipt, nee niet met pijn in mijn hart, maar gewoon met het idee; hang ik straks weer wel ergens terug.

sinds donderdag wel nagedacht of ik hem niet kaal zou laten? want het nieuwe blok en de uitlaten zijn mijn kleur (matzwart) maar na gistere toch gezegt; nee ik hang hem weer vol. ten 1e achterkant hangt ook nog vol. ten 2e pa van chantal kwam gister met een mooie sleutelhanger!

groetjes werner (nog 1 maand en 15 dagen tot sjk en daarna naar de koffieklets bij pjotter)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Arcath
Gast 
#2 | Geplaatst: 2 juli 2011 12:04 
weetje het eeeeecht zeker? mooi zwart is niet lelijk(A)

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#3 | Geplaatst: 2 juli 2011 14:47 
laatste nieuws,

chantal en peter koffie willen ook meteen de achterbrug maar ff doen.

groetjes werner (wat volgt er nog meer?)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver cxmotorfreak
Gast 
#4 | Geplaatst: 2 juli 2011 16:56 
Voor je het weet loopt het uit de hand en rij je straks met overal nieuwe lagers, keerringen enz

maarre jij zonder sleutelhangers kan echt niet Wat zou Roy er eigenlijk van denken

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 2 juli 2011 17:16 | Aangepast door: Hansv 
Kijk je wel uit Werner. Voor je het weet heb je een nette CX , en dan krijg je echt ongelukken hoor.

Als iedereen omkijkt zo van: Wat is dat nou??? Waar is de zooi ? Wat opvallend....

Harmomy,
Hans
( die denkt dat 'ie Werner niet zou herkennen op een 'gewone' CX )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#6 | Geplaatst: 2 juli 2011 22:18 
nieuwe achterbrug hangt eronder, zijstandaart is los, die kan morge ook gedaan worden.
ja voor ik het weet rij ik op een nette matzwarte cx hihi... wat roy ervan vind weet ik niet, maar kan niet kaal blijven rondrijden. weet wel dat ik niet alles zomaar terug hang, behalve de trekhaak en koffers en die laatste zijn zeker niet kaal

groetjes werner (zal eens kijken of die witte koffers van de goldwing passen)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 2 juli 2011 23:59 
Je hebt toch wel alle sleutelhangers genummerd en er een foto van gemaakt hoe ze zaten gemonteerd voordat je ze los maakte? Dan is terughangen veel gemakkelijker, zo hebben ze dat ook gedaan met de St. Jan in Den Bosch en dat heeft maar ..tig jaar geduurd!

Groetjes van Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#8 | Geplaatst: 3 juli 2011 08:19 
nou henk,

ik heb besloten gewoon opnieuw te beginnen, dan heb ik weer plek voor nieuwe dingen, word het een nieuwe motor. maar die met een verhaal komen zeker ergens terug!

groetjes werner (vroeg wakker, nu wachten op de hulptroepen)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#9 | Geplaatst: 3 juli 2011 13:01 | Aangepast door: beinhart 
even de voor foto's;

foto's hoe hij geworden is volgen nog...

groetjes werner (zoek de verschillen hihi)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Arcath
Gast 
#10 | Geplaatst: 3 juli 2011 14:54 
Ik zie het verschil! op de 2e mist een werner en op de eerste een Roy:P

blijf die groene voorvelg wel heel gaaf vinden! die laat je toch wel zo?

Groetjes,

Remco (vanaf de mat zwarte gl 500)

verzonden via HTC.

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#11 | Geplaatst: 3 juli 2011 16:47 
he remco,

dit zijn allebei foto's van "voor" de metamorfose. de ene toen ik hem net had, de andere foto afgelopen pinksteren gemaakt toen ik in friesland voor de brug stond te wachten. naast mij m'n trouwe metgezel cosmar, op zijn "vreemde groene"

JAA die mooie velg blijft, is gewoon met fluor-geel van de praxis gedaan, ff staalborstel eroverheen (want met vechta 2010 werd ie daar blauw gemaakt) om hem een beetje schoon te maken en spuiten maar, zie wel hoelang het geel blijft? zal wel een maand of2 zijn...

laatste nieuws het blokkie heb gedraait, nu nog voetsteunen en ik kan rijden, dan alleen nog naar de motorzaak voor het sterkere gereedschap om de middenbok eronderuit te krijgen! en nog een hele lijst hoor ik van het technische team (chantal en peter koffie) ik was ondertussen bezig met de frietpan schoonmaken..

groetjes werner (neem de spuitbus wel mee naar sjk, voor de liefhebbers)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver chantal

Bestuur 
#12 | Geplaatst: 4 juli 2011 07:27 
de motor loopt maar nog niet lekker. van de week dus alles afstellen, de middenbok moeten we met grof gereedschap doen dus gaan we naar de motorcycle workshop waar we het gereedschap hebben tot onze beschikking. ook verschillende nieuwe dingen moeten er komen van klemmen en pakkingen tot knipperlichten en lampjes. hadden er andere sckokdempers onder gezet maar na de testrit bleken die toch te slap te zijn dus gaan de oude er weer onder. peter koffie en ik hebben dus nog wel wat te doen van de week.

groetjes chantal (die hoopt dat hij hem zo kaal mogelijk laat want al die junk eraan vind ik niets)

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#13 | Geplaatst: 4 juli 2011 23:31 
laatste foto voor de metamorfose;

eerste foto na de metamorfose (nee zo blijft ie niet, zowiezo de trekhaak, kofferek en valbeugels er terug op)

groetjes werner (en de ouwe schokbrekers want deze zijn goed om je laatste maaltijd weer naar boven te halen)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver chantal

Bestuur 
#14 | Geplaatst: 9 juli 2011 08:31 
inmiddels is ook de middenbok vervangen dus hij kan weer op de middenbok staan, en dat was een werk... zelfs met slijptrol viel het niet mee.....verder nog bij uitlaten klemmen en pakkingen geplaatst,schokdempers vervangen,radiator vervangen want die bleek lek te zijn. nu hebben we ondekt dat de waterpomp waarschijnlijk kapot is maar moeten we nog ff goed checken. kwamen in elkgeval geen luchtbellegjte naarboven toen we hem ff lieten draaien na opnieuw koelvloeistof gevult te hebben. en hij werd bij de rit van ons naar peter koffie ook erg warm..... dus waarschijnlijk die vervangen. verder ga ik maandag de lampen nakijken of werner het goed heeft aangesloten want alleen het achterlicht doet het nog, de rest niet....hoe moeilijk kan het zijn om kleur te bekennen???? en verder moet de boel nog afgesteld worden. moetnog even kijkn of ik afstelling kan vinden wat de cabrateurs van een custim zijn... want die zitten er op maar het is een gewoon blok denk ik dus zal de afstelling wel niet kloppen. dus misschien dat ik wel de andere cabrateurs van ratje er terug opzet.... ff kijken

groetjs chantal (die nog vele werk heeft aan ratje)

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#15 | Geplaatst: 12 juli 2011 08:52 
nou de andere carberateurs hoefde er dus niet op, ze hebben wel het hogere stuur erop gezet en zijn met nog vanalles bezig geweest.

ik ben ook nuttig bezig geweest door niet in de weg te lopen en zorgen voor koffie/thee en de rest die er rondhing (zoals dré67) uit de buurt te houden met mijn bekende praatjes. en toen de senseo opwas ben ik natuurlijk om nieuwe gegeaan en heb ook meteen lekkers meegenomen; mini bros en kitkat.

we weten nu ook met terugrijden dat het zijspan alleen de remlichten werken, want chantal reed met de auto achter me...

groetjes werner (had 1 toetje mee van de c1000 en ging nog speciaal naar marianne voor een lepeltje)
mail; beinhart@home.nl

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 metamorfose

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven