Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

Silverwing verbouwen....?

Schrijver Dinges
Gast 
#1 | Geplaatst: 7 juli 2011 18:27 
Hallo allemaal,

Ja ik leef nog voor degene die mijn naam herkennen
Door drukke werkzaamheden is het er nog altijd niet van gekomen mijn brommert weer aan het rijden te krijgen maar gestaag rommel ik verder.

Mijn vraag is deze: Gaat het achterste (chromen) deeltje van een Custom-spatbordje passen in het frame van mijn Silverwing?

Ik wil namelijk van die massieve, lange kont van de standaard-Wing af, en nou zag ik foto's van zo'n stukje spatbord op MP, de bevestiging lijkt zo te kunnen passen.....

Is er iemand die dat eens zou kunnen en willen checken voor mij? Iemand met een goed gevulde onderdelenvoorraad bijvoorbeeld?

Alvast heel erg bedankt,

Groet Dennis

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#2 | Geplaatst: 7 juli 2011 18:39 
hoi dennis,

als je handig bent is alles passend te maken, ik ben niet handig maar word wel steeds handiger. heb wel 2 handige handlangers tot mijn beschikking die heel handig mijn cx onder handen aan het nemen zijn!

groetjes werner (handig om handige handen in de buurt te hebben)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 7 juli 2011 23:18 
Hallo Dennis,

nee, dat kan je er niet zo in passen. Maar met wat zagen, boren, lassen en zo zal het wel lukken.

groet, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 8 juli 2011 16:58 
Hoi Dennis,

Je bent er dus nog, long time no write.... zullen we maar zeggen.
En de wing is er ook nog, en nog steeds in opbouw? Meerjaren project dus.
Wat betreft een grote onderdelen voorrraad; Te & To zitten niet erg ver bij je vandaan. HeerHugoWaard af was't Alkmaar (gaten in mijn geheugen ) ?

Harmony,
Hans.
( elke maand een onderdeel, en ergens moet die Wing toch weer af zijn )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver noman
Gast 
#5 | Geplaatst: 8 juli 2011 17:08 
undefined:
Mijn vraag is deze: Gaat het achterste (chromen) deeltje van een Custom-spatbordje passen in het frame van mijn Silverwing?

undefined:
nee, dat kan je er niet zo in passen. Maar met wat zagen, boren, lassen en zo zal het wel lukken.

Gaat dus wel het chroomwerk er aan....

Schrijver Arcath
Gast 
#6 | Geplaatst: 8 juli 2011 18:52 
dat laatste hoeft niet, het zagen boren en lassen zal voornamelijk aan het frame zijn, dan kan je de originele bevestiging van spatbord gebruiken. echter is het lastig om alles weer goed te laten aansluiten.

ook de bevestiging van duozitje moet je anders gaan oplossen.

Schrijver Dinges
Gast 
#7 | Geplaatst: 9 juli 2011 19:15 
Ja ik ben er nog hoor, onkruid vergaat niet maar chauffeurs maken lange dagen en het gezin vraagt ook aandacht, dus.....

Hmmz, gaat dus niet passen? Jammer, het leek me wel leuk, duozitje vervalt toch, en chroom is ook niet mijn kleur, dus dat stukje is niet zo belangrijk.

Maar weer verder broeden dus...

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Silverwing verbouwen....?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ Hans ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven