Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

Vreemde veren !

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 16 juli 2011 18:22 
Ik maakte de voorpoten van mijn motor open vandaag en kwam een paar vreemde veren tegen. Deze zijn wit en ongeveer 6 cm langer dan de lange standaard veer. Iemand enig idee wat ik hier tegen ben gekomen.? ( op de foto op de voorgrond de standaardveer )
Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#2 | Geplaatst: 16 juli 2011 18:26 
hoi luc,

mischien wel handig om dan ook een foto erbij te plaatsen

groetjes werner (in mijn zijspanmotor ook langere veren)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 16 juli 2011 18:27 
Ja ben bezig maar krijg hem er niet op.
Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 16 juli 2011 18:29 
nog een keer

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 16 juli 2011 18:35 
nu weer geen toestemming om te plaatsen.

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 16 juli 2011 18:40 
ik geef het op.!

Schrijver MAST

Moderator 
#7 | Geplaatst: 16 juli 2011 21:22 
Hallo Luc, de foto moet of heel klein zijn, of ergens anders op een site staan. Bv op picasa oid. Vervolgens kopieer je de URL van de foto en plaats je die hier. Als je het topic sluit, kan niemand reageren. Daarom heb ik m weer geopend. Als je dat niet wil, sluit ik m weer.
Wat betreft de veren, in sommige type CX zit een extra veer boven de lange veer. Het hoe en waarom weet ik niet.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#8 | Geplaatst: 16 juli 2011 22:46 
ja marcel,

dat had ik dus ook bij mijn zijspan-cx. nu zitten daar andere veren ,die uit 1 stuk zijn, in.

groetjes werner (vanmiddag weinig meer een de motor geknutseld)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 16 juli 2011 22:50 
Hoi Marcel, Ja daar gaat het nu juist om. In de "gewone" poten zitten 2 veren een lange van ca. 45 cm en één van ca.9 cm. In deze zat er maar één maar dan van ca. 51 cm met daarop een busje van 3 cm. De kleur van die veer is wit terwijl de "gewone" zwart kleurig zijn. IK zal trachten de foto nog kleiner te maken.

Schrijver MAST

Moderator 
#10 | Geplaatst: 16 juli 2011 23:48 
Het zijn misschien vervangings veren van
" white power"?
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 17 juli 2011 00:04 
Ze gaan al snel beter zijn dan de "standaard" veren.
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver Teto

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 17 juli 2011 10:38 | Aangepast door: Teto 
Mast:
Het zijn misschien vervangings veren van
" white power"?

Het zijn vervangings-veren van
" White Power".

Triumph Tiger 1050 ABS

Schrijver MAST

Moderator 
#13 | Geplaatst: 17 juli 2011 16:36 
@Teto; Ik weet dat White power veren maakt, ik weet alleen niet dat de veren die ze maken echt wit zijn.
Marcel
Hondacx500.nl

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 18 juli 2011 08:52 
Oke bedankt.

Gr.Luc

Schrijver cxmotorfreak
Gast 
#15 | Geplaatst: 18 juli 2011 18:38 
Ik heb WP-veren en die zijn niet wit en ongeveer 2cm langer, Wilbers veerring is wel iets langer en die heb ik ook wit van kleur gezien.............ik gok op Wilbers veren

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Vreemde veren !

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 4
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven