Vrienden van het motorleven,
Dinsdagavond om 22.45 uur thuis, in Apeldoorn, aangekomen. In Weil am Rhein, bij Louis, een nieuwe accu gekocht en van accuzuur voorzien. De raad was, om hem eerst een uur op te laden en ben in die tussentijd maar op een terrasje koffie wezen drinken. Nog 666 km naar Apeldoorn wees de Garmin aan. (Zet de Garmin nooit op 0%, want om stroom te sparen had ik hem op 0 gezet, maar zie hem dan maar weer eens aan te krijgen.)
Op hoop van zegen verder, 14A laden, geweldig, Garmin 10% en koplamp los gemaakt. Continue 6000 toeren, 100km/uur met Freebird, harder ging niet.
Om halfzes getankt en gestopt om te eten bij Burgerking in Büttelborn (Niet te ..eten, maar je moet wat). Daarna in 10 minuten de koplamp weer vast gemaakt, recordtijd, starten met lamp en Garmin 10%......op naar de 12 volt, maar hij blijft op 11 volt laden staan. Met mijn neus op de voltmeter bij 6000 toeren, gelukkig hij zakt niet!! Nog even rekenen betreft benzinestop, ik kies voor halverwege tankleeg, te tanken, dan hoef ik niet meer Bij Hünxe te stoppen en speedy naar Apeldoorn. Onderweg een paar spettertjes op het scherm ,maar het geluk is met me, aan de weg te zien hàd het pas geregend. Om kwart voor elf en na 770km draai ik de oprit op......kapot, maar het karwei is geklaard! Vrienden, allen hartelijk dank voor het meedenken en de gegeven raad!
Groetjes van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024