Ja, ik had er al over gelezen.
Ik had het al zien doen.
Ja.
Maar het is toch een heel verschil of je het zelf doet, of dat er iemand meekijkt, of het voordoet.
De zenuwen gierden door m'n keel...
Maar: Uit elkaar gehaald, in elkaar gezet, met wat hikken onderweg.... En hij doet het weer heel netjes.
Ik heb de rechter kop van de zwarte CX vervangen. Geen schroefjes overgehouden (heel raar) kleppen gesteld, bleek heel fout bij het starten, maar toch: Accu erin, startknopje. en ja hoor..... draaien. Geen rare geluiden (ja, de verkeerd gestelde kleppen) en beide cilinders deden weer netjes mee. Kleppen opnieuiw, en nu goed gesteld. Weer starten: YES!! zo hoort het te klinken.
Weer wat geleerd....
Nu nog wachten op de 'master-brake cilinder'
Harmony,
Hans.
( nooit te oud om te leren, soms wel te koppig om te leren )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken