Jouw probleem,
Is te verdelen in drie zaken.
Begin met de bougie doppen.
haal weerstanden er uit. Tip van ouwe jan.
Als blijkt dat dit niet werkt, wissel dan CDI unit uit. Doe een oproep hier op de site, en kijk wie je kan helpen. Het is 10 min. werk.
Dan als dat het nog niet is, graag het brandstof verbruik na lopen. 1 op 20 is normaal. Vervang lucht filter, en loop carburateurs na.
Mocht dat allemaal niet helpen, dan dynamo vervangen.
Steek geen tijd in oefenloze metingen, met een multi meter, dit is onbegonnen zaak. Ik kan het weten,ik heb het al zo vaak geprobeerd.
Voor mij is dit klusje in nog geen uur gevonden waar het probleem zit. Maar ik maak wel gebruik van een losse CDI, bougie doppen, en het bekijken van de bougies. En dan heb ik het probleem zo boven tafel.
Dan jouw frame en blok nummer. Uit er varing kan ik zeggen dat plus minus 40 nummers verschil, het klopt. Dat houd in dat als het frame nummer niet meer dan een getal 40 afwijkt van het blok, het blok origineel bij het frame hoord.
Voor vragen, marcobecker@zonnet.nl
Groetjes Marco, en lees ook nog even onderstande linken door die op mij profiel staan.
Voor meer info kijk dan ook op:
https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ
http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html