Bon, we zijn ondertussen weer een hele tijd verder. Sinds een goeie twee weken ben ik wel degelijk in actie geschoten. Ons Rhonda ligt momenteel helemaal in stukken en onderdelen gedemonteerd.
Eerst en vooral wil ik graag JiMi bedanken!
Jouw site is al van onschatbare waarde gebleken! Echt fantastisch wat je daar bijeen geschreven en gefotografeerd hebt, merci merci
Hopelijk heb ik er evenveel aan bij de opbouw.
Demontage ging behoorlijk vlot, maar nu komt dus het echte werk. Het lijkt me een logische eerste stap dat ik met het kader begin. Enkele vraagjes:
- In navolging van Erik1 en anderen, wil ik graag mijn frame inkorten net achter de achtervering. Kan/mag je dat gewoon afslijpen en dichtlassen?
- Ik zou het geheel ook wat willen verlagen, toch zeker achteraan. Doe ik dat gewoon met kortere veerpoten, of hoe gaat dat in zijn werk?
- Moet er nog iets speciaal gebeuren met het frame (en andere onderdelen) alvorens ik ze laat herspuiten? Anti-roest behandeling ofzo?
- Is er ergens een site waar ik makkelijk (originele) onderdelen kan vinden? Ik denk bijvoorbeeld dat het heel handig zou zijn als ik alle elektriciteit gewoon nieuw kan insteken (nieuw kabelboom met alle aansluitingen?) en ook alle rubbers enzo.