Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

Dichting achterdeksel in PDF formaat

Schrijver rupert
Gast 
#1 | Geplaatst: 22 april 2012 13:33 
Is er iemand die een nieuwe dichting voor het achterdeksel heeft en die zou kunnen inscannen in 2 scans op A3 formaat ? Ik heb nog dichtingspapier maar het is een behoorlijk gecomplikeerde dichting en ik zou de print van de PDF gebruiken als sjabloom. Niet dringend, ben vanaf dinsdag 24/042012 3 weken met vakantie
rupert.vanderhaegen@hondacx500.com

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 22 april 2012 17:27 | Aangepast door: JiMi 
Briljant idee, je eigen pakkingen knippen op basis van een PDF sjabloon! Dat kan flink schelen in de kosten, lijkt mij.

Ik kan je er helaas niet aan helpen, behalve dat ik onlangs bij de Amerikanen iets dergelijks voorbij zag komen (post #4 HIER). Misschien heb je meer geluk als je je vraag daar stelt.

Trouwens, misschien is het handiger om het complete achterdeksel te scannen i.p.v een pakking, omdat een losse pakking zo enorm flexibel is dat je die niet mooi strak op je scanner kunt leggen.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 22 april 2012 21:58 
Ik heb op E-Bay net 2 achterdekselpakkingen gekocht voor 8,90 E per stuk ,ex verz. kosten (6Euries), daar ga je toch niet voor knippen?

Groeten Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 22 april 2012 22:58 
Rupert als je je deksel eraf hebt, kun je de rand insmeren met blauwsel en deze op het papier leggen en aandrukken. Je hebt dan toch een afdruk. !

Gr. Luc.
Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 22 april 2012 23:58 
@Henk. Daar heb je v.w.b. de achterdekselpakking wel gelijk in.
Ik zit zelf aan bijv. de cylinderkoppakking te denken. 28,50 p.st. bij CMS of 37 origineel Honda. Dan loont het misschien wel de moeite om te gaan knippen.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Teto

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 23 april 2012 08:35 | Aangepast door: Teto 
Cilinderkoppakking is van ander materiaal met een stalen randje erin...

Triumph Tiger 1050 ABS

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 23 april 2012 09:31 
waarom geen stalen koppakking
o.j.
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver rupert
Gast 
#8 | Geplaatst: 23 april 2012 17:33 
Henk, da's inderdaad niet veel maar anderzijds, ik heb tijd en pakkingspapier en het regent toch ! Kan je er eventueel een paar goede foto's van maken en die sturen ?
Luc, juist maar : op sommige plaatsen moet je echt juist werken en op andere plaatsen mag je ruim papier overlaten langs de binnenkant. Daarom dacht ik een origineel te gebruiken als voorbeeld.
Jimi, jij hebt wel het beste punt : ik had er niet aan gedacht dat zo een pakking inderdaad nogal "slap" zal zijn. Waarschijnlijk zal de scan niet direkt bruikbaar zijn.

't Was maar een ideetje van mij . . .
Toch bedankt allemaal om even mee te denken !

Schrijver Arcath
Gast 
#9 | Geplaatst: 23 april 2012 18:02 
koppakking kan ook wel, maar niet van papier, oud blikje of nieuwe kan wel, maar ja je zit met de dikte ivm compressie verschillen.

heb ook nog pakkingset liggen ff kijken wat er allemaal in zit

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 23 april 2012 22:57 
Ik denk dat het idee van Luc het beste is, want dan is het voorbeeld 1:1. Een foto heeft geen zin, want dan moet je alles narekenen en maar afwachten of het klopt.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Dichting achterdeksel in PDF formaat

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven