Hallo Bert,
da's raar ? Voor de zekerheid eens een sensortje hier gemeten, koud (nou ja, ca.20 graden) iets van 460 Ohm, onder de hete kraan (ca 70 graden?) naar zo'n beetje 130 Ohm (verder te heet voor m'n vingers) dus de waarden die je opgeeft lijken wel te kloppen.
Metertje zelf is een soort bi-metaaltje, die dingen gaan normaal niet kapot, althans dat heb ik nog nooit gezien.
Gaat de meter direct de hoek in of pas als de motor warm wordt? Hij wordt toch niet echt zo heet neem ik aan?
Kan je het "oude" metertje er nog eens aanhangen om te vergelijken? In een C tellerset kan je de "oude" zetten met de oude temp meter?
groet, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰