Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

Koppeling

Schrijver Piet Ellens
Gast 
#1 | Geplaatst: 19 juli 2012 15:57 
Goedemiddag allen,
Vandaag mijn goldwing stuur vervangen door een origineel stuur.
Het geheel ziet er nu weer slanker uit.
Maar mijn werkzaamheden leverden wel een probleempje op.
Hij wil niet meer schakelen.
Het hefboompje word wel mooi omhoog getrokken door de kabel maar schakelen.. ho maar.
Is dit nu een samenloop van omstandigheden dat mijn koppeling of versnellingsbak het heeft begeven?
of zal het toch puur de kabel zijn.
Groetje uit het noorden
Piet

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 19 juli 2012 18:27 
Hallo Piet, werkte je koppeling nog wel goed met het goldwing stuur nog gemonteerd? Het lijkt me sterk dat je koppeling het ineens begeeft. Ik denk dat het een kwestie van afstellen is. De hefboom beweegt schrijf je, maar beweegt hij wel genoeg? Probeer eens om de kabel wat strakker te zetten. Succes, Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Piet Ellens
Gast 
#3 | Geplaatst: 19 juli 2012 18:57 
Hoi Marcel, heb de motor werkend weggezet afgelopen weekend en alles werkte naar behoren. Ik was al even bezig geweest met strakker zetten maar dat werkte "nog" niet. Zal morgen middag verder proberen of ik hem strakker afgesteld krijg. Tot zover bedankt voor de raad.
Groetjes Piet

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 20 juli 2012 12:57 
schakelen,??? bedoel je voet bediening?

Ook als de motoruitstaat?

groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Piet Ellens
Gast 
#5 | Geplaatst: 20 juli 2012 15:04 
Hoi hoi
de CX rijd weer.
Marcel je had gelijk ik moest de kabel iets strakker afstellen, heb bij het demonteren van het grote stuur blijkbaar te veel aan de koppelingskabel geropt.
Moet nu binnenkort waarschijnlijk een nieuwe kabel aanschaffen hij staat nu echt op zijn maximum afgesteld.
Bedankt voor het meedenken

Groetjes uit Groningen
Piet

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Koppeling

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven