Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

Stator van Carmo?

Schrijver Ray_V_Lo
Gast 
#1 | Geplaatst: 28 juli 2012 08:25 
Dag iedereen,

ik had graag voor me CX500C (1981) met framenr. PC01-220xxxx een andere stator besteld bij Carmo electronics, mijn CX houdt in bij 5500rpm en dit is zeer waarschijnlijk de stator. Maar welke is de juiste? Er staan er verschillende op hun site...
Thx,

Ray

Schrijver Teto

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 28 juli 2012 09:15 
M'n ouste broer Toto heeft nog een paar nieuwe liggen compleet met pakkingen etc.
Mail hem maar even.

toto@hondacx500.com

Groeten,
Teto
Triumph Tiger 1050 ABS

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 28 juli 2012 09:25 
ja ja is het cdi onsteking of transistor er zijn diversen in omloop bij Customs zal dat eerst maar een controlleren
cdi heeft een groot kast onder het zadel en transistor twee aluminium kastjes aan de zijkant bij de spannings regelaar
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 28 juli 2012 19:30 
Als de stator inderdaad het probleem is - en zo klinkt het wel - maar de accu nog wel goed geladen wordt dan kan je beter (en uiteindelijk goedkoper) een ignitech kastje kopen. Dan heb je van de slechte spoelen geen last meer en ook niet van een eventueel defecte of slechte CDI. Ook makkelijker, blok en alles kan blijven zitten.

succes, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Stator van Carmo?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven