Sommigen van jullie weten dat mijn "Rode Rakker" een klein gebrek heeft. Het achterlicht is wat zwak. Nog steeds niet zo zwak dat oom agent met zijn boekje begint te zwaaien, elke keer dat ik langsrij, maar toch wat zwakker als de normaal (wat is dat eigenlijk, normaal? )
Nu is er een LED achterlicht in bestelling van Louis , artikel nummer 10033886, als extra en ondersteuning van het gewone standaard achterlicht.
De bedoeling is om het LED achter/remlicht onder het huidige achter/remlicht te monteren.
Er is plaats voor, dat heb ik al bekeken. Heeft iemand dit al eerder gedaan? Enig idee waar ik op moet letten?
Oh ja, het zwakkere standaard achterlicht komt hoogstwaarschijnlijk door vuile contacten van het rode en groene stekkerblok. Als de kuip er weer eens af gaat worden de contacten ingespoten met contactreiniger. Afgelopen week toch maar een busje van dat spul gehaald.
Graag de nodige opbouwende kritiek, al dan niet vergezeld van de gebruikelijke op-en aanmerkingen.
Harmony,
Hans,
( die niet eens weet of het wettelijk wel is toegestaan, meer achterlicht bijbouwen )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken