helaas kom ik niet op mijn rat van het weekend, voorlopig staat ie in het hoekje (figuurlijk) onder de partytent naast de goldwing...
ik heb een tijdje geleden weer een rammel gehoord, nu erger als vorig jaar. en dre had nog een goed blok. dus die eronder gehangen en weer eronderuit want daar moest nog een nieuwe klepseal in. die is er vorige week ingegaan, maar na starten/draaien ging ie koelvloeistof lekken, dus weer eronderuit. bleek dat er nog rotzooi tussen de pakking zat.
vanmorge goed bezig geweest, blok er weer onder, starten/lopen... maar met verder monteren (van het versnellingspookje) ging het mis, hij schoot in zijn versnelling en wil er niet meer uit!
ouwe blok voor het weekend er terug onder gooien, moet de radiator en startmotor ook weer mee omgegooit worden, dus ik kom op mijn gouwe (ook wel goldie) en ratje staat voorlopig verder naar achteren gestald.
mischien dat ik na het weekend er toch weer zin in heb om het blok er alvast onderuit te halen, maar dat zie ik volgende week wel
groetjes werner (word vervolgd)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl