Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

ratje

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#1 | Geplaatst: 15 aug. 2012 12:25 
helaas kom ik niet op mijn rat van het weekend, voorlopig staat ie in het hoekje (figuurlijk) onder de partytent naast de goldwing...

ik heb een tijdje geleden weer een rammel gehoord, nu erger als vorig jaar. en dre had nog een goed blok. dus die eronder gehangen en weer eronderuit want daar moest nog een nieuwe klepseal in. die is er vorige week ingegaan, maar na starten/draaien ging ie koelvloeistof lekken, dus weer eronderuit. bleek dat er nog rotzooi tussen de pakking zat.

vanmorge goed bezig geweest, blok er weer onder, starten/lopen... maar met verder monteren (van het versnellingspookje) ging het mis, hij schoot in zijn versnelling en wil er niet meer uit!

ouwe blok voor het weekend er terug onder gooien, moet de radiator en startmotor ook weer mee omgegooit worden, dus ik kom op mijn gouwe (ook wel goldie) en ratje staat voorlopig verder naar achteren gestald.

mischien dat ik na het weekend er toch weer zin in heb om het blok er alvast onderuit te halen, maar dat zie ik volgende week wel

groetjes werner (word vervolgd)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver chantal

Bestuur 
#2 | Geplaatst: 15 aug. 2012 22:01 
we zullen wel zien schat, misschien is het gewoon iets simpels en zit gewoon de versnellingspook niet helemaal goed. zullen alles checken en hij rijd wel weer voor het winter word denk ik.(dan kunnen we van de winter ons met het goldwing-zijspan project bezig houden)

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 16 aug. 2012 22:17 
Misschien is je rat wel aan het puberen? KLIK HIER
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 16 aug. 2012 23:34 
Achter die link staat o.a.
Het gedrag van ratten wordt beïnvloed door interactie met de verzorger. Hoe meer aandacht deze geeft, hoe meer de rat zich hecht.
Je Ratje heeft toch wel genoeg aandacht gehad? Of heeft íe nu Gold-rat-nijd?

Succes met de reparatie, want Werner zonder z'n Rat is net zoiets als...euh... als.... nou ja, je snapt het wel.

Harmony,
Hans.
( geen Rat, maar een Rakker )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver sieds

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 17 aug. 2012 00:03 
Werner zit al hoog en droog in SJK Hans.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#6 | Geplaatst: 21 aug. 2012 15:07 
vervolg,

op sjk gehoord dat hef asje van het schakelpedaaltje waarschijnlijk een slag gedraait erin zit. dan wil ie wel in de versnelling, maar er niet meer uit zoals bij mij. van het weekend komt

waarschijnlijk dre toch deze kant op dus ik zorg ervoor dat ik het blok er weer onderuit heb en de pakking klaar heb liggen.

nu had ik met goldie ook problemen, koelvloeistof lekken. radiator dus vervangen, maar die andere was ook lek. daarom motorloos op sjk geweest.

vandaag helder moment, had nog ergens zo'n half busje staan om in de radiator te gooien, nu lekt ie nietmeer maar hij wil voor met de knipperlichten het niet helemaal goed doen. als ik aan de kabels beweeg soms weer goed, alleen met stuur draaien heel zwak en/of allebei de knipperlichten tegelijk.

groetjes werner (achter doen ze het wel goed, ligt ergens aan de bekabeling)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver chantal

Bestuur 
#7 | Geplaatst: 21 aug. 2012 16:22 
@ hans, denk dat hij idd niet genoeg aandacht meer krijgt..... eerst was alles voor hem en nu moet hij het delen. maar goed komt het wel weer. en dan zie je hem weer overal met zn ratje

@ sieds........

@ werner, na het weekend zal hij wel weer rijden.niet zo klein ding als ik had gehoopt (had gehoopt dat blok kon blijven zitten maar niet dus) maar wel goed te doen om te repareren. komt goed

groetjes chantal (die toch meer houd van ratten met 4 pootjes en een staart)

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#8 | Geplaatst: 14 sept. 2012 08:59 
update;

knipperlichten goldie was een slechte massa, stef bedankt.

ratje rijd ook weer, daar ook gewoon van die radiator dichtingsspul ingegooit

groetjes werner (zondag 2 motoren wegbrengen + een aanhanger)
mail; beinhart@home.nl

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 ratje

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven