Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

Pech en een gelukkie

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 29 aug. 2012 23:03 
Heey Allemaal,

Vanavond na de Veluwse Stamtafel ging ik iets eerder naar huis om nog even Ina te zien voordat die de nachtdienst in ging. Na afscheid genomen te hebben bij Buds reed ik daar weg. Maar niet voor lang want net voor de afslag "Koninklijke Luchtmacht AOCS NM" hield de Witte E er mee op!! Hij deed net zo als of hij geen benzine meer had maar ik had nog geen 100km gereden sinds ik getankt had! Daar kon het niet aan liggen. Ik kon net op de uitvoegstrook komen maar daar was het donker. Aan de overkant van de weg staat een lantaarn paal, dus maar even duwen en oversteken. "Controle punten" bedacht ik mij.
- dodemans knop. Stond nog goed. Kon niet anders want ik leefde nog...
- Benzine kraan. Stond open en had ik op reserve gezet.
- Vacuüm benzine kraan. Oh ja, die slangetjes aan de achterkant van de kraan... en ja hoor, het voorste slangetje was los!! Nou dat moest het dus zijn.
- Proberen te starten en ja hoor, heel langzaam kwam er weer leven in de Witte!
Al met al heb ik hooguit 3 minuten stil gestaan en ik kon de weg weer op.

Twee dingen weet ik nu zeker:
1. Ik kan bij pech nog helder denken
2. Mijn benzine kraan werkt nog naar behoren!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver sieds

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 29 aug. 2012 23:27 | Aangepast door: sieds 

En ik weet zeker, hij had ook niet gedronken maar wel gegeten.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 29 aug. 2012 23:31 
Laat ik nou onderweg naar huis op de A1 ook de motor horen uitgaan, maar ik hoefde alleen de kraan maar in de Reservestand te zetten, want ja ook de Custom lust wel wat nadat zijn berijder deze avond heerlijk gesnoept had van de traktatie van Sieds!
Bedankt Sieds!!! Het was weer supergezellig met een man of tien!! Zelfs Joost uit Vlijmen was er bij en niemand had een slecht humeur!
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver norby
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 29 aug. 2012 23:35 
toch nog een geluk bij pech, ik ken het van die slangetjes, ze kunnen snel los raken en dan krijgt hij geen benzine meer. als je het niet weet kun je lang zoeken. gr norbert
nb

Schrijver dirk413
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 2 sept. 2012 15:51 
helaas kwam ik aan toe iedereen weg ging..
was net uit schotland terug en in een huur auto opweg van schiphol naar Buds en thuis.
hopelijk de volgende keer beter..

groet

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Pech en een gelukkie

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven