Vandaag bezoek van Yannick gehad.
Custom met een GL blok eronder. Op zich geen probleem. De Transistor ontsteking is gemonteerd waar vroeger de CDI zat. En er zat een onbekend relais op het achterspatbord. Het koste wat tijd om uit te vinden (nog per ongeluk) dat dat de door de killswitch werd bedient !!!!
Enig idee waarom ??
De 7 volt regelaar die Yannick niet kon vinden zat er ook niet. De vorige eigenaar heeft het ding er tussenuit gehaald, en gewoon 12 volt op de meter gezet....het wijzertje doet het, dus alles is in orde........ Ik had nog een 7 volt regelaar cvan een custom liggen, die werd erin gezet, en dat moet dus ook weer werken.
Het probleem van het remlicht zat in de bedrading naar het achterlicht. Er waren drie draden: de eerste zwart, de tweede zwart, en de derde zwart. Ik denk dat zwart en zwart verkeerd zaten, of misschien wel zwart en zwart.
De boel er tussenuit gehaald, en drie gekleurde draden aangelegd. Helaas had ik niet de juste draadkleuren, dat was wel jammer, maar in elk gebal heeft Yannick nu ook remlicht als de verlichting aanstaat.
Hij vertrok in elk geval met een werkend achter- en remlicht.
Harmony,
Hans.
( zegt de ene solipsist tegen de andere: 'hey... jij ook hier?' )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken