Dames, heren, verdere aanwezigen: welkom.
Het is nog niet zo heel lang geleden dat ik dit forum opschrikte (of is het opschrok) met de vraag waar in een bepaald schema het 7 volt regulator blokje zit.
Wat een vraag, en wat een antwoorden, jawel.... Tot in de chat toe kwamen antwoorden mijn kant op:
Kun je gewoon kopen, zei een Turbo-rijder in de chat. Dus als ik het in het schema niet vind, dan kan ik het kopen. Vreemd.....
Ook MB, nee, niet die van de spelletjes, gaf een antwoord. En daaruit begrijp ik dat, als de 7 volts regelaar in de toerenteller zit, dat ik de 7 voltsregelaar dan moeilijk op het schema kan vinden.
Maar anderen gaven antwoorden waar ik wel wat mee kan. Wat er niet is, staat ook niet op het schema. Een logische, en in het geheel juiste opvatting van de schemateurs.
En hiermee sluit ik af. Ik heb, en dat gebeurt wel vaker, weer wat geleerd. In de eerste plaats dat niet alle CX/GL 500&650 een 7 volt regulator hebben, en in de tweede plaats dat een simpele vraag zoveel teweeg kan brengen.
Ik dank u voor uw aandacht, en omdat het al laat begint te worden, wens u een goede nacht, evenrueel maar niet noodzakelijk, met veel rust.
Harmony,
Hans.
( die zocht naar iets wat er niet was )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken