Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

kunstof tank

Schrijver huckelberry
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 23 sept. 2012 10:26 
is er een kunstof tank die zonder veel aanpassingen makkelijk op een cx500 past?
liefst eentje met wat extra inhoud.
chroom won't get you home

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 23 sept. 2012 12:17 | Aangepast door: MAST 
Zover ik weet niet. Er bestaan wel tanks voor de cx met meer inhoud. Daarvoor kan je het beste bij ebay.de zoeken. Er is een bedrijf dat kunststof brandstof tanks op maat maakt.
http://www.drocom.nl/
Je zou contact met ze op kunnen nemen en vragen of ze een tank kunnen maken en wat dat gaat kosten.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver huckelberry
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 23 sept. 2012 12:35 | Aangepast door: huckelberry 
ik ben op zoek naar een buget oplossing
dus tank die ik op een motor sloop oid kan kopen voor een paar euro
ik kan er verder absoluut niet mee zitten als mijn motor daardoor zo'n http://www.ratbike.org/pages/801dromedaris.htm mooi gedrocht zou worden als het maar functioneel en niet al te igewikkeld en te duur word.
chroom won't get you home

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 23 sept. 2012 12:44 
Dan moet je op een motorsloop gaan kijken. Maar zoals ik al zei, specifiek voor een CX bestaat het niet.(zover ik weet). Misschien kom je er een van een ander type motor tegen, die moet je dan op de cx zien te laten passen.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 kunstof tank

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven