Beste Vino,
Ik mis wat omschrijving in jouw tekst.
Heb je nog zaken gevoeld, gehoord, en reageerde hij bijvoorbeeld niet op het gas, of juist wel als je minder gas gaf?
Dat zijn allemaal zaken van belang.
Knallen in de uitlaat? of rammelende geluiden, en hoe snel nam de snelheid af. Langzaam of vrij snel. Had je het gevoel dat het blok zwaar liep?
We moeten een paar zaken van elkaar schijden. Het kan zijn dat er gewoon vuil in de carburateur zit. Het kan ook zijn dat de bougie doppen het probleem zijn. En het kan ook een lagerschaal probleem zijn.
Dat heb ik zelf nu twee keer mee gemaakt. En dat remt behoorlijk af kan ik zeggen. Dit is trouwens in de olie filter gelijk te zien, dus dat kun je na lopen.
Maak carburateurs schoon, en haal de weerstanden uit de bougie doppen.
Ik heb zelf jaren gereden met de CX en GL ook bij min 5, en ze kunnen gewoon tegen de kou. Dus ik kan je vermelden dat de weers omstandig heden niet echt de oorzaak kunnen zijn.
Dan, mocht je tijdens het rijden weer hetgevoel hebben dat het niet lekker gaat, probeer dan bougie dop los te trekken en te kijken of het alleen aan de linker, of rechterkant het probleem aanwezig is. Is dat het geval, dan heb je een vacuem, benzine kaan probleem. Is datniet het geval, en komt echt 1 kant naar voren toe, dan weet je dat je daar moet zoeken.
Ik ben nu wat moeilijk bereikbaar, dus mailen graag naar marcobecker@zonnet.nl
Mijn vrouw kan elk moment bevallen, dus vandaar dat ik moeilijk bereikbaar ben..
Met vriendelijke groet Marco.
Voor meer info kijk dan ook op:
https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ
http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html