Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

650 sport naar tour ombouwen ?

Schrijver bertm
Gast 
#1 | Geplaatst: 1 nov. 2012 23:04 | Aangepast door: bertm 
hallo ik heb nu een tijdje een honda cx 500 met een lekker grote kuip en redelijk hoog stuur voor een comfortabele zithouding ( ik durf bijna niet te zeggen maar zoals je op een bmw k erop zit )
ik heb hiervoor een custom omgebouwd naar tourmodel
nu wil ik wel wat meer vermogen en zat te denken om een 650 sport te kopen en die dan om te bouwen naar tour de eerste foto is origineel en tweede is de omgebouwde motor met kuip tank kapjes zadel van andere motor nu is de vraag kan dit ook redelijk makkelijk met een 650 e of zijn er toch problemen te verachten omdat delen niet passen van een 500 ? en niet persoonlijk maar een gl uitvoering vind ik niet zo prettig zitten , ( wat een wensen he .......

Verwijder bestand #1

Verwijder bestand #2

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 1 nov. 2012 23:18 
Gewoon zoiets er van maken:

http://hondacx500.nl/images/juli2007/cxe_elderkamp2.jpg

Deze motor is nu van mij en bevalt mij prima! De kuip is voldoende om er een tour motor van te maken.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 650 sport naar tour ombouwen ?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven