Ik heb ze in de CX met standaard opening en dat werkt uitstekend, start beter en loopt vooral koud onderin duidelijk mooier rond. Eenmaal warm en op gang merk ik weinig of geen verschil maar dat is lastig te beoordelen.
In de GL650 heb ik ze ook, loopt er ook prima mee maar dat was met de standaard bougies ook al zo.
Wat mij betreft aanbevolen als je toch nieuwe bougies gaat kopen, maar let op waar, inderdaad. Als je motor nu ook echt goed loopt met standaard bougies lekker doorrijden.
En ja, in de UK zijn de iridiums om onduidelijke reden vaak goedkoop, voor de prijs van twee daar bieden sommige luitjes in Duitsland er één aan, dan mag je nog 18 Euro verzendkosten betalen en moet je blij zijn, ja hoor ..
Plezier, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰