Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

Elektrisch vraagje CX500E

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 9 mei 2013 21:47 | Aangepast door: Erik1 
Heey Techneuten,

Vandaag samen met neef Jan bezig geweest met het aan de praat krijgen van zijn CX500E. Nou komt er uit de draadboom een zilverkleurige lange draad ter hoogte van de carburateurs. In het schema zie ik die kleur niet terug. Als het grijs zou zijn dan is het van de knipperlichten maar die zit gewoon aan het knipper relais dus dat is het niet. Ik snap het niet meer... Wie wel??

Ow ja, na wat contact probleempjes in de zekeringenkast op het stuur en de weerstanden uit de bougiedoppen gehaald te hebben liep het blok aardig snel!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver beussie
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 10 mei 2013 00:16 
Eric is dat niet de draad van het thermocontact in het thermostaathuis

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 10 mei 2013 09:14 | Aangepast door: Erik1 
Heey Beus,

Ik denk het niet want die draden komen iets meer naar voren uit de draadboom en die zijn ook al aangesloten. Ik zal de draadboom eens een stukje open pellen, misschien zit die zilveren draad ergens anders aan gesoldeerd.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 10 mei 2013 23:21 
Standaard overzichtje van Honda draad kleuren staat hier(klik) maar zilver staat er niet bij, die zie je normaal ook niet als draadkleur.

Niet toevallig meegespoten ?

succes, benieuwd wat het nou is,

Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Elektrisch vraagje CX500E

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ Hans ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven