ow das lekker, dat wil ik ook wel ....
Ja ik maak een grapje, maar ik ben er echt aan het over na denken hoe ik dat voor elkaar kan krijgen om een 2e bougie in de kop te plaatsen. Liever nog een derde er bij, maar dat gaat niet lukken inverband met de stoterstangen. Maar ik wil echt een cilinderkop met twee bogies, en dan wil ik ook nog wel die iridium bougies gebruiken.
Ik weet nu hoe ik meer vermogen uit het blok krijg, dus dan gaat dit ook een rol spelen.
Maar bergijp mij goed, als ik over een blok praat van 50 pk, dan moet je niet denken dat ik dat op 60 pk weet te krijgen. Het is echt % werk.
Ik verwacht nu met mijn blok ongeveer op 52 pk te zitten, maar daar kan ik mij ook heel goed in vergissen. Eén ding is zeker, hij heef't meer pit, en loop langer zonder problemen door in de toeren. En is vanaf 6000 toeren echt feller.
Ik krijg binnen kort een nieuw compressie meter, en dan ga ik eens meten hoeveel compresie het blok heeft. ik wil tot 15 bar gaan. En dat is hoog. Heel hoog.
11 is normaal, maar de meeste zitten op 9,5 tot 10 bar.
Honkie tonkie heeft achter me gereden, met zijn cx500T en hijk zij dat ik inderdaat snel was.
Groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op:
https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ
http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html