Hallo Laurentz,
het loopt geen storm met antwoorden zo te zien? In ieder geval ben je aan een aardige klus begonnen zo te zien ...
- koppelingsmoer
die zal je alleen nog los krijgen met hamer en beitel. Vastzetten is lastig met een los en open blok, enige wat je nu nog kan denk ik is het vliegwiel vasthouden met een ketting- of riemsleutel.
- ketting versleten?
moeilijk te zien, maar lijkt wel zo ja. Over de spanner en geleider is zo niets te zeggen, niet te zien
- trekker?
Trekker als in boek genoemd werkt niet echt, je moet een afdrukbout gebruiken, M20x1,5 dacht ik. Is met wat moeite te koop, schijnt ook gebruikt te worden voor wielen van vrachtauto's. Dan moet je de krukas weer vastzetten, zie boek of koperen wigje tussen primaire tandwielen werkt ook (voorzichtig!)
Kijk ook eens
hier (klik) op US forum voor plaatjes en info/documentatie. Ze doen dat daar wel in het Engels maar lukt wel hoop ik.
succes, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰