Het kan dus nog alle kanten op., en de enige manier op precies te weten wat er aan de hand is, zou zijn: openmaken, en diep in 't blok kijken wat er aan de hand is.
Een dergelijke kijk-operatie gaat mijn vaardigheden momenteel ver te boven. Misschien dat het zou lukken, misschien niet. En dan moeten er waarschijnlijk zo-wie-zo nieuwe lagerschalen in of zo. Ik voorzie een kostbare geschiedenis.
Ik ga de olie proberen in de gaten te houden, let op de temperatuur meter, luister nauwkeurig naar andere geluiden dan de bekende rammels uit het blok, en blijf rijden.
Wanneer er mensen zijn die dat erg onverstandig vinden, laat het gerust weten. Ik doe wel vaker dingen die mij goed lijken, en waar andere hoofdschuddend naar kijken met een blik van: weet 'ie dat niet beter?
Nee dus.
Het staat een ieder vrij mij te verlichten met zijn/haar eigen wijsheid, of eigenwijsheid, kan ook.
Ik neem morgen de restanten van het filter wel mee, dan kunnen we, na de koffie, en voor 't vertrek van de "Kastelentocht" er misschien naar kijken......
Ramptoerisme op de vierkante decimeter.....
Ik wil me nog even geen zorgen maken, daar is nog genoeg tijd voor.
Harmony,
Hans.
( er staat nog een reserve CX met een redelijk blok )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken