Mmmm... Beste Peter
Je probleem is mij niet 100% duidelijk, maar wel een poging tot hulp:
Heeft de accu genoeg ampère? (een oude accu kan nog 12 v geven zonder genoeg amp.)
Maar dat verklaard niet waarom je fiets 'dood' is....
Heb je ook de zwaarste zekering gecontroleerd? (bij een 500 onder de linker zijkap) in sommige gevallen geeft dat een effect wat je beschrijft.....
Je meet wel 12v op je slotstekker.... is je slot kapot....??
Als je het stroomschema hebt kan je met twee draden het in de losgehaalde slotstekker je slot omzeilen (aan de draadboom kant)(dus zonder sleutel starten). of de sleutel iets "naast" de -on- positie zetten en dan nog eens proberen (zoals bij mijn Honda Sabre)
Indien er een kortsluiting de bron van het probleem is kan je neus soms helpen, kortsluiting is te ruiken....
Verder weet ik niet waar je woont, misschien is er een handige CX-er in de buurt die je kan en wil helpen.....
Succes!
Groet Erik
DISCLAIMER:
let op het bovenstaande is gebaseerd op de 500, ik heb geen ervaring met de 650....
(leuk, even dissen met een DISclaimer)