Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

Verhouding km teller

Schrijver Wtuinman
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 17 sept. 2013 14:17 
Hallo mede cx rijders . Ik wil op m'n cx een andere teller zetten , echter moet je die in verhouding kopen dus 1:1 of 1:2 etc weet iemand de verhouding van de tellers , neem aan dat de toerenteller gewoon 1:1 is ? Groeten wilmar

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 17 sept. 2013 16:03 
nee, niet zo uit mijn hoofd.
Ik weet wel dat het erg hoog is. Ik praat als over ruim 1500 toeren in de kabel.
Dus als ik mijn boormachine op de kabel zet, dan moet deze vol uit draaien om 140 kilometer per uur te halen.
En geloof me, dat is snel.

Weder vraag dan maar.
Wat voor teller wil je gebruiken?
Mischien kan ik zo antwoord geven.
Ymaha, honda, susuki, is vaak uit wissel baar. Dan tussen 18 en 19 inch is bijna geen verschil terug te vinden in de aan drijving. dus......
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Wtuinman
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 17 sept. 2013 16:50 
Ik wil denk ik een mechanische speedo gebruiken , net een slag kleiner staat straks wat minimaler ivm verbouwen las op Amerikaans forum al 1/4 verhouding maar ook 1/7 niet dat ik die kan verkrijgen maargoed haha iig bedankt voor je info groeten Wilmar

Schrijver erikcx
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 18 sept. 2013 21:49 
Ik meen 1/4
Is een standaard honda verhouding.
O.a. MotoZoom geeft dit aan voor niet orginele tellers, werkte bij mij.

(MotoZoom = Webwinkel)

Groet Erik

Schrijver Wtuinman
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 18 sept. 2013 23:22 
Het Erik dankjewel voor de reactie kan ik weer verder , lekker druk bezig , blokje uit elkaar gehad , was er toch onder weg blijkt gereviseerd te zijn heel veel nieuw ik blij al een beetje plezier van de rode tank of zou hij op de motor komen die nu kapot is ? groeten Wilmar

Schrijver erikcx
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 18 sept. 2013 23:58 
Ha Wilmar,

Ik ben nog niet aan het repareren van de motor begonnen, ook de tank is even aan de kant "gegooid" (ok, netjes gelegd..).
Ik ben nog altijd aan het herstellen van mijn schouder blessure.....
De pijn is gelukkig bijna weg.... en ik kan bijna alle bewegingen weer maken, alleen hoog rijken is nog pijnlijk.

Ik krijg ondertussen wel weer zin om motor te rijden. Word tijd om een nieuwe helm en motorschoenen te regelen. Kan ik weer eens rijden om te zien hoe mijn schouder dat vind.

Motor ziet er redbaar uit en de zin om te sleutelen word groter.
Dus Ja de tank komt (zeer waarschijnlijk) op de motorfiets.

Groet Erik

En een foto van je project is natuurlijk leuk voor deze site....

Schrijver Wtuinman
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 19 sept. 2013 20:05 
Het Erik fijn te horen dat het beter gaat , heb zat foto's dus uit eindelijk komt het hele verhaal op het forum maar nu nog niet echt iets staan wat er op een motor lijkt haha groeten wilmar

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Verhouding km teller

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ Hans ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven