Als het om standaard gaat weet ik prima de zaken af te stellen.
Echter heb ik mijn gl500 dusdanig op gevokt dat er een nieuw probleem is ontstaan.
Ik weet niet goed waar ik naar moet kijken, maar het blok wil sneller op toeren komen dan de carburatuers kunnen geven. Gevolg, blok verslikt zich, en pingelt heftig.
Mijn vraag is nu, weld deel ik van de carbs aan moet passen, is het de co2 afstelling? nee ik denk van niet.
Is het de gasnaald? ik twijfel.
Is het de hoofd sproeier die groter moet?
of moet het midden gebied worden aan gepast.
Van af 2000 toeren loopt het prima, bij 5000 toeren wordt het een beest, en er is zelf al iets van een superbike geluid te bespuren.
Wat nu als ik groter uitlaten ga proberen, dan wordt dit probleem alleen maar erger.
Wie kan mij de juiste kant op sturen, of wie wil er met mij van gedachten wisselen. Ik ben leerende hier zo met de carbs, en ik denk dat er echt meer uit te halen valt, maar waar moet ik beginnen.
Carbs zijn schoon. luchtfilter is nieuw,
Inlaat luchtfilter huis is van een 650 geworden, en het gaaswerk in het lucht filterhuis is verwijderd.
cilinderkoppen zijn behoorlijk aan gepast. Meer doorlaat, en hogere compressie.
Ontsteking heb ik niks aan gedaan, deze staat vroeg genoeg voor race begrippen.
Wie heeft er een mening hier over, gooi het hier neer.
Groetjes Marco becker.
Voor meer info kijk dan ook op:
https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ
http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html