Ik heb nog een paar vragen.....
en ook antwoorden.....
Ik denk dat het niet de cdi unit is.
Wel moet je eens een test doen. Uitsluiten of het wel die kant is.
Laat de motorfiets bewust op die probleem kant draaien, maar dan ligt de ander bougie dop los. Pakt hij nu wel op?????? En als hij op pkat, en je drukt de bougied dop aan de goede kant terug, heb je dan het probleem weer. Als dat zo is, dan is het de dynamo.
Nog een vraag dus...
Het probleem is dat hij nat loopt. Ik heb bij werner begin vorigjaar een probleem gehad wat hier op lijkt.
Er is simpel achter te komen.
Waar het om gaat is dat de gas schuiven soepel moeten bewegen. Als blijkt dat na iets gas geven de gasschuif probleem kant iets boven in blijft hangen, dan is dat je probleem.
Het kan zijn dat je tijdens montage kracht hebt gebruikt on de onderdrukbox van de vacuem gaschuif. Die bussen boven aan de carbs. Met kracht bedoel ik dat je bijvoorbeel een bandelichter hebt gebruikt om de carbs op hun plek te drukken.
Hierdoor is er een deukje ontstaan in de onderdrukbox. Die laat de gaschuif niet meer terug vallen.
Gevolg, geschuif geheel open, gasnaald hoog, doorgang benzine hoog, en als je dan het gas dicht doet, is de onderdruk ook bog hoog. Gevolg, zuipt benzine.
Wat kun je doen. Demonteer carbs, kijk in de achterkant van de carbs ingangen. Zie de gaschuiven, staan die netej tot aan de bodem???? Bij verschil is dat al een probleem.
Ik heb het niet over de gas kleppen, maar de gasschuifen. Beweeg die eens met de vinger? gaat dat soepel?
Wie weet is dat je probleem. Ik kijk later vandaag nog wel even wat je antwoord is.
Werner beinhard weet er alles van.......
Groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op:
https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ
http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html