Klopt, dat is ook zo...
Heb jijw el eens uit gezocht hoe de bedrading loopt?
accu, stuurslot, bediening rechts, dan door naar links, en dan eerst naar de koplamp, en dan weer terug naar achteren, en dan van achteren als je pech hebt, weer helemaal terug naar voren via de groene massa draad, en als je dan dubbel peg hebt, dan is de massa aan de koplamp, vandaar uit door naar het balhoofd lager, en dan weer door naar het frame, en dan hebben we gelukt dat er aan het frame een dikke kabel zit.
Hoeveel overgangen zijn er?
en hoeveel meter kabel hebben we nu gehad?
En wat was er nog allemaale extra aan gesloten op de motorfiets?
Dus het klopt wat jij zegt over een relais achter monteren. Het wordt er echt beter van.....
Groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op:
https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ
http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html