zeg hoeveel bezine krijgen de carbs,
Want deze storing heb ik nog nooit zo gezien.
En, nog een vraag, hij stopt zo abrupt, dat moet zichtbaar zijn als de vonken er mee op houden.
Dus laat blok lopen op één kant, en houd de bougiedop met bougie tegen massa, en kijk wat er met de vonken gebeurd.
Blijft deze goed zichtbaar, of stopt die bij 3000 toeren. Doe dit aan beide kanten. Dat het blok loopt op één cilinder kan geen kwaat.
Dan om zeker te zijn dat het niet de toevoer van de benzine is, probeer dan eens een remmen reiniger in het lucht filterhuis te spuiten om te zien of je hem dan wel door de 3000 toeren kan trekken. Of maak de helft van de luchtfilter nat met benzine, puur dus. Door de dampen kan het blok mischien ook even door lopen.
Pas op dat je het blok niet verzuipt.
Nogmaals, deze storing heb ik nog nooit gezien. Echter is hij over duidelijk aan wezig. Dus door zaken na te lopen, moet dit ook over duidelijk aan het licht komen.
Als de vonken duidelijk weg vallen, dan is het wel de cdi of dynamo.
Aangezien dat je dat al na hebt gelopen van de CDI, zal het wel de dyano zijn. Maar dan moeten de vonken echt weg vallen.
En wat ik ook wil horen is, of je het blok op 1 cilinder wel door de toeren heen kunt trekken. Je mag een cx blok op een cilinder vol gas tegen de 8000 toeren door trekken. Gat wel traag, maar kan wel.
Dat zijn voormij belangrijke zakenom te horen.
Dus stoei, probeer, en test uit, zie en zoek opvallende zaken.
Draai kraan open zonder slang, kijk eens hoeveel er uit komt? Het moet meer zijn de de zijk straal van werner.. Als die drupt, dan is dat ook duidelijk een probleem.
Groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op:
https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ
http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html