Je hebt gelijk. luchtsleutel is als met de botte bijl hakken.
Zoiets bedoel ik:
Maar ja, als het losschiet beschadig je wellicht het tandwiel. Je moet met een hand de dopsleutel vasthouden en met de andere die koppelingstool.
Toch niet zo handig.
Op het amerikaanse cx500 forum kwam ik dit tegen:
Knap hoor als je dat allemaal kan, maar nu even terug naar mijn nokkenas.
Dit is van mijn donorblok.
Omdat de speciale ring en niet tussen zat, en ik dus de dopmoer te strak draaide (MB waarschuwd daar al voor) gebeurde er dit:
Niet helemaal kapot, maar ook niet lekker fris.
Proberen met een draadsnijder:
Hmm, dat gaat dus niet. De 2 pennen loshalen en met de hand die snijplaat draaien is ook geen succes:
wat nu (behalve vervanging v/d nokkenas) Dopmoer er straks maar opdraaien, en nooit meer loshalen ?
Dat idee zit me niet echt lekker, maar ik ken gasten die dit wel doen.