Balhoofd lager wil wel eens zetten.
Pas het verhaal hier boven toe.
En zet hem eventueel strakker.
te strak is tijden lage snelheid vervelend, omdat hij dan juist gaat zoeken.
Bij hoge snelheid heb je geen problemen met te strak staand balhoofd lager.
Ik spreek uit ervaring.
Dan dat zetten.
Soms wil het gebeuren dat het onderste lager deel in het frame op een braam blijft steken. Pas na rijden, en of stakker aan draaien kan hij op zijn plek schieten.
Ik monteer ( pers) altijd het lager droog er in, kijk of hij goed zit, en dan pas ga ik met vet aan de gang. Ik zet hem er zo strak droog in dat het stuur zwaar loopt. Dat doe ik bewust, om het lager goed te zetten, daarna ga ik weer terug losse stellen.
Loop lagers van je wielen na,
en ook je achter wiel, loop dat ook eens na.
Bij de gl650 wil het wel eens voorkomen dat het lager er uit loopt.
En dan krijg je ook dit soort verhalen.
In jou geval kan het zo zijn dat het pijpje in de cardan is vergeten, en dan zal het lager er ook uit lopen. Kan he, ik zeg niet dat het zo is, maar je moet het wel uitsluiten. Dus pak wiel vast, en voel die lieve even aan de tand.
Groetjes marco, die door zijn melig heid geen verschil meer ziet tussen de tieten van een vrouw, en of cx.....
Voor meer info kijk dan ook op:
https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ
http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html