Hallo Marco,
Weer terug van vakantie zie ik.
Ik ken je filmpjes goed dus ik heb de weerstanden al uit de bougiedoppen gehaald.
Ook heb ik vorige maand (of daarvoor) een nieuw luchtfilter bij je gekocht.
Ik had ook last van "backfire", dus beide "air-cut-off valves" heb ik ook vervangen, was wel wat gepriegel bij de rechtercarb.
Daarna geen backfire meer gehad bij gas terug draaien.
De motor blijft echter wel wat ploffen bij 4000 toeren of daaromtrent.
Geen witte / blauwe / zwarte rook uit de uitlaat, motor wordt ook niet te heet.
Net de carb's voor de derde keer er af gehaald.
Kwam er nu achter dat het stangetje van de acceleratorpomp erg stroef ging.
Met wat lichte overtuiging van mijn kant er toch uitgedrukt. Bleek de bovenkant van het membraam vol met roest te zitten.
Zal de carb's weer terug zetten en een stukje gaan rijden.
Kan ik trouwens door blijven rijden met een kapotte / versleten klepgeleider?
Lijkt mij namelijk een typisch winterklusje.
Niet proberen, maar doen.