Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

Polaris en B

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 26 juli 2014 18:04 
Sinds enkele dagen heb ik ( o schande ) mijn derde CX bij het huis staan. 't Is heel erg......
Nu wil ik proberen om de witte kuip die op mijn zwarte project CX zit, op die blauwe te monteren. Alles goed en wel, maar zowel de Rode Rakker als de Zwarte Zwerver zijn overtuigde 'z' modellen, van resp. oktober '78 en maart '78.
Op deze 'B' zitten weliswaar 'A' wielen, maar wel het tuutje en het rechthoekige remvloeistofding.
En een verchroomde radiator kap.

Op een 'z' heb ik geen problemen, dat doe ik zo.... Maar krijg ik problemen met die 'B' kap?
Ik denk het niet hoor, maar toch: beter een domme vraag dan een berg problemen.

En over problemen gesproken: de voorvork-keerringen van dat blauwe geval moeten wel vervangen worden....

Harmony,
Hans.
( weer een CX, weer uitdagingen )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 26 juli 2014 18:50 
Hoi Hans,

Die kap kan je er gewoon afschroeven. Een kap van een z past niet, de schroefgaten zitten anders in de radiator, verder maakt het weinig uit.

En als je de kuip overzet kan je toch gewoon ook even de vorkpoten overzetten, bekijk je de lekke poten later eens.

Plezier, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Polaris en B

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven