Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

Nieuwe motor, nieuwe zorgen

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 27 juli 2014 11:07 | Aangepast door: Hansv 
Zo gaat dat, heb je er weer een CX bij, heb je ook meteen een hele set nieuwe uitdagingen erbij. Nooit een saai moment....

Ik merkte een ietsjes olie op de radiator-kap na een proefrondje. Nadere inspectie: een lelijke plek op de linker poot.

lelijke plek

Het lijkt alsof iemand van goede wil is geweest en heeft geprobeerd een roestplekje weg te werken. De schuursporen zijn zichtbaar.
Wat denken jullie: is dit nog bij te werken of moet er een andere voorpoot in?

Ik heb nog een set mooie pootjes liggen, dus dat is het probleem niet helemaal, maar aanvullend en goed onderbouwd advies is natuurlijk ook nooit weg.

Harmony,
Hans.
( wie kennis vermeerderd, vermeerderd smart. Geld ook voor CX-en ..... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 27 juli 2014 11:16 
Hoi hans,
Wel vreemd zo'n slechte plek terwijl de rest er nog goed uit ziet
misschien onstaan door een val of ergens tegen aan gereden waardoor op die plek het chroom beschadigd is kijk eens met een lineaal of de poot niet krom is
denk op de foto te zien dat de beschadiging te diep is waardoor hij de keerring kapot maakt

gr Arnold

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 27 juli 2014 22:02 
Wat ik zo op de foto kan zien, lijkt het chroom van die poot behoorlijk weggesleten. Als je toch een ander setje hebt liggen, zou ik die er onder zetten. Als je deze wil redden, bij Kommer kan je de poten opnieuw laten ( hard) verchromen. Kost wat, maar dan gaan ze weer heel lang mee.
Marcel. (vanuit Frankrijk via een hele trage internetverbinding)
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Nieuwe motor, nieuwe zorgen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ MAST ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven