Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

remrevisie problemen

Schrijver cobra
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 27 juli 2014 16:19 
na enkele jaren geen motor gehad te hebben maar weer eens een project aangeschaft

mijn vorige motor staat ook nog bij de foto's van specials hier op de site , maar nu is het een gewone cx500 zonder poes pas geworden

wel moet er nog het een en ander gebeuren , waaronder de handrem hoofdrem cilinder die lekte

de onderdelen besteld en aan de slag

alleen kreeg ik hem niet ontlucht,
na 4 dagen van alles geprobeerd te hebben en zeer gefrustreerd te zijn heb ik alles nogmaals uit elkaar gehaald

hierbij kwam ik tot de ontdekking dat de originele zuiger , en de nieuwe compleet verschillend waren

de plaats van het cupje was anders , maar de nieuwe zuiger was zelfs een cm korter
en dit terwijl deze set speciaal aangegeven was voor het vierkante reservoir

aangezien ik niets anders voorhanden had heb ik de oude zuiger afgedraaid , zodat het nieuwe cupje er op paste en daarna alles weer gemonteerd

binnen 5 minuten was hij ontlucht
misschien helpt dit anderen om niet dezelfde fout te begaan en anders is het een oplossing voor dit probleem

mvg

michel

Schrijver cobra
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 27 juli 2014 16:22 
een foto ter verduidelijking

remcilinder nieuw en oud
remcilinder nieuw en oud

Schrijver udent

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 27 juli 2014 16:59 
1. Bestel dezelfde onderdelen
2. Ontluchten van onderen met een slang en medicijnen spuit op de ontlucht nippel
theo cx ds

Schrijver BobvdHeijdt
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 31 juli 2014 09:11 
Gaat perfect met een grote injectie spuit via de ontluchtingsnippel, alle lucht er in een keer uit.
Spuit bij de apotheek.
Bob.

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 remrevisie problemen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ MAST ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven