Wat Borisz zegt:
Eerst kijken of het blok nog kan ronddraaien. Ik zou motor in vrij zetten, inspectie dop voor loshalen, eventueel bougies verwijderen en dan voorzichtig proberen via het voorste gat de cilinders rondte krijgen, (nummer 17).
Dan kun je de startmotor verwijderen, twee schroeven loshalen, en kijken of dat gekke ding nog wil ronddraaien. En als je die dat toch los hebt: schoonmaken. Ze zijn niet soms vuil, in mijn ervaring zijn ze altijd vuil .....
Vastloper.... ? Ik weet het niet. Als 'ie echt is vastgelopen, tijdens het afremmen, dan was je achterwiel toch ook vastgeslagen? DAT had je zeker wel gemerkt.
Misschien is het wel iets simpels en geks, zoals een losgeschoten draad van de kill-switch....
Harmony,
Hans.
( hmmmm.... als de CX niet naar ons toekomt, moeten wij misschien naar de CX toe ? )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken