Beste Coen,.
Draden die los liggen daar lig ik niet gelijk wakker van.
Echter dat jouw motorfiets dood is, wel. De combinatie zoals je het nu beschrijft maak het ingewikkeld.
Laat die losse draden maar even.
Eerst moeten we weer prik op de zaken krijgen.
Iets zit me niet lekker. Alles is dood in jouw verhaal.
Dat komt bij een wing juist niet heel vaak voor.
Je beschrijft dat hoofd zekering is vervangen. Is die nog heel? zit die goed, ook de stekker die je er daarna weer in moet steken?
Alleen daar ontstaat de storing zoals jij beschrijft.
Zijn de accu polen schoon gemaakt? Loop dat allemaal nog eens na.
Dan is er nog een zekeringkast op het stuur. Vervang ook alle zekeringen daar. Meet eventueel over de zekering spanning. Je zet gewoon alles aan, zoals je zou gaan rijden. Daar waar je spanning van 8 volt of meer over de zekering meet, is dus die zekering kapot. Je mag namelijk geen spanning over een zekering meten. Is dat er wel, dan zit dat fout. Dat geld ook voor je hoofd zekering op het startrelais.
Tijdens vast draaien, kan hij kapot scheuren. En dat is soms bijna niet te zien. Dus loop die ook na,.
Als er dan weer leven in zit, moet je het volgende probleem van die losse draden op lossen. Welke kleur hebben ze.
Denk er aan, groen is massa, en alleen die aan groen hangen,. Geen andere kleur er bij steken.
Bruin en bruin geel is voor de achterlichten en rem dacht ik uit mijn hoofd.
oranje en blauw licht zijn knipperlichten. Zijn knipperlichten imitatie, dan heb je twee zwarte draden, maar eentje heeft een kleur ringetjes.
Die zwarte mag je dan wel weer bij massa steken.
Kom je er nog uit?
groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op:
https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ
http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html