Marco is vanavond even langs geweest.
Het schakelaartje was stuk. Het schakelplaatje maakte niet overal goed contact, omdat er een stukje isolatie over heen gebogen was( zoiets) Vervangen van het schakelplaatje en het armpje waar het contactje mee bewogen wordt loste het probleem op.
Maar Marco was hier gekomen, en onderweg had iemand hem erop gewezen dat er iets onder zijn motor hing.... De remstang (achterrem) was afgebroken. Dus zijn achterrem deed het helemaal niet meer. Ik vond het onverantwoord om hem zo terug te laten rijden, en na wat getelefoneer kon ik bij Michael een vervangende remstang ophalen . Hulde aan Michael. !!
Remstang werd gemonteerd, rem hevel volgens de regelen der kunst vastgezet, en dat was dat. Afstellen van het remlicht was een volgend probleem, en bij controle van rem- en achterlicht liepen we ook tegen problemen aan. Maar toen Marco wegreed deed het achterlicht het weer, en het remlicht via de voorrem ook. Wel moet de rest in het achterlicht-gebeuren eens goed nagekeken worden.
Bij de vraag wat het moest kosten was mijn antwoord, zoals altijd: wordt donateur van de club......
Harmony,
Hans.
( die ooit ook eens 's nachts zonder achterlicht heeft gezeten op de snelweg )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken