Bij mijn CX-C heeft Terry een keer het blok gerepareerd, ook helemaal open geweest, nieuwe ketting geplaatst door Marco (even heen en weer gereden naar Terry). seal en dynamo vervangen. Daarna afgemonteerd en vervroeger (heet dat ding zo?) geplaatst.
Kleine dekseltje er op en klaar.......was dat maar waar!
Proefdraaien en alleen maar knallen. Bij Marco bleek wat wij fout hadden gedaan, de vervroeger was 180 graden gedraaid. Er zitten 2 gleuven in, een brede en een smalle. Wij dachten dat hij in de smalle zat, maar hij was er naast gekomen en in de brede gleuf gekomen, Dus kon onmogelijk op tijd afgesteld worden.
Mijn custom heeft transistor ontsteking, maar volgens mij maakt dat voor het bovenstaande geen verschil. Dit is een idee waar nog niet op is gewezen. Of dat bij jou zo is.......?????????
Groeten van Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024