Beste rene,
Waarom ben je met de spannings regelaar bezig.
Als je een cx aan de praat wil krijgen, en verlichting moet weer werken, dan is het eerste waar je naar kijkt:
Accu,
Polen van de accu.
Zekeringen.
En de spaningsregelaar komt pas aan het eind.
Uit ervaring weet ik dat die dingen bijna nooit kapot gaan.
Ik verkoop ze wel, dat is het probleem niet, maar ik stel er altijd een vraag bij, is je dynamo goed.
En dan blijkt met hulp via de mail dat de dynamo dan kapot is.
Echtyer jouw verhaal is mij totaal niet duidelijk waarom je met de spnningsregelaar aan de gang gaat.
Ik ga er nog steeds van uit dat de hoofd zekering naast het start relais niet goed is.
Tevens de twee zekeringen op de stuur.
En ik verwacht dat ergens geen goede massa is.
Je hebt immers gewoon kortlsuiting gemaakt, en daarna is het probleem ontstaan.
Spannings regelaar is voor de dynamo naar de accu toe tijdens bedrijf.
Als de motor uit is, dan werkt alleen de accu.
Kan ook nog eeen contact slot zijn die niet helemaal lekker is.
Groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op:
https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ
http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html