@Marco :
Alle CX500 boekjes die ik gelezen heb, en zijn de meeste wel denk ik. Maar nergens wat over die dingen vast kitten maar dat werkt wel, voor mij dan in ieder geval.
@Bert :
Als je niet meer dan nodig wilt betalen moet je gewoon geduld hebben, goed zoeken en opletten. In D zijn ze behoorlijk goedkoper (vanaf 4.99Euro). In de UK kan je voor 24 Pond een complete set kopen incl. verzenden. En als je een groepsbestelling doet krijg je hier weer verzendkosten.
Voor grote (nou ja, groot, voor mij dan..) projecten heb ik wel eens een spreadsheetje bijgehouden met wat je waar kan bestellen en wat het je dan kost. Dat geeft soms rare verschillen. Een bougie kan in Duitsland 4x duurder zijn dan in Engeland, de pakking sets zijn goedkoper in Polen (echt waar) met verzenden goedkoper dan in NL, enzovoort. En volgende week zijn de prijzen weer anders. En het enige land waar ze ooit (en herhaald) m'n zendingen kwijt maakten is Italië.
Sport op zich, kopen op het net .....
Plezier, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰