tx boterkoek voor de reactie,
pc01 bedoel ik de motorblok codering (cx500 vanaf 82')
Te Heet is als mijn olietemperatuurmeter (jawel, die zit er bij mij op in de vulopening) 120 graden aangeeft.
mijn cx500 is geen standaard toerfietsje meer, maar omgebouwd naar een Bobber, Bratstyle. De standaard bocht is zoek geraakt en heb een andere op een motorsloop gehaald, alleen waarschijnlijk niet genoeg op de waterpijp geschoven. De koelvloeistof kwam uit het onderste boutje van het huis, dus ik denk de rubberen pakking door overdruk en niet de keerring ( welke eerder al eens vervangen is door Frank Lemstra uit Wormerveer) ook omdat er geen sporen van koelvloeistof in de olie is aangetroffen en er geen olie uit de keerring lekt, ook na afkoelen en weer droogstarten liep er weer vloeistof op de genoemde plaats uit.
neemt niet weg dat de schade al gedaan is en dat er een lager uitligt, gezien de verontruste koperrest sporen bij het olie aftappen.
Beter goed gepikt dan slecht bedacht.