Voila ja met de lengte van je stuurpen moet je wel rekening houden. Als die te kort is dan moet je ofwel je stuurpen overzetten, ofwel een nieuwe stuurpen draaien.
Meestal is zo'n voorvork niet plug & play. Gsxr is de stuurpen te kort, honda cbr rr vanaf 2006 dacht ik? zijn wel plug & play geloof ik.
Ikzelf heb een yamaha voorvork op mijn cx gestoken en daarvoor waren ook aanpassingen nodig. Ook moet je rekening houden dat je bij een upside down voorvork snel tegen de tank zal aankomen. Daar moet je dan ook wat op vinden of geluk hebben dat je voorvork offset niet te klein is, of misschien is ze smal en valt het mee.
Zoals smallride zegt, stuurstoppers moet je ook aanpassen, maar dat is maar wat slijpwerk/laswerk. Tenzij je geluk hebt dat het past, maar 9 op 10 kansen zal dat niet het geval zijn
Balhoofdlager zal je moeten vervangen, (als je een goeie stuurpen hebt toch) tenzij je je stuurpen overzet.
Je vindt veel op de website van allballsbearings:
http://www.allballsracing.com/index.php/forkconversion Daar vind je de productnummers en kan je ze gewoon googlen zodat je minder verzendingskosten betaalt. Of je bestelt ze bij een motorzaak die geraken ook vaak aan allballs lagers. En natuurlijk gewoon alles nameten en zo zoeken.
Mijn voorvork alleen was al zo'n 5cm korter dan origineel, en dan nog eens een 17" wiel ipv een 19". Motor is wel veel zenuwachtiger, maar rijdt goed!