Waar lekt het lucht?
Dat is een heel belangrijke vraag.
Ik ben prolink veren tegen gekomen die totaal verot zijn, maar ik ben ze ook tegen gekomen waarbij de bovenste o ring vervangen dient te worden, en dat is best zelf te doen.
Er kan ook een lekje zitten in de slang.
Of de o ring van de slang.
Als hij onder aan lekt, bij de afdichting, dan hoef ik niet verder te vragen.
Dan rij jij al een hele tijd met een verotte prolink.
Mocht het je niet lukken met werkzaam heden, dan mag je altijd mailen.
Via mail probeer ik je verder te helpen.
Of aan te geven wat je moet doen.
Als je aan deze klus wil werken, dan is het wel lekker als je een motorbrug hebt.
Soms kunnen de onderdelen heel vast zitten, en dan moet je domweg de zaken weg zagen.
Ik heb daar wel oplossingen voor.
Let op, er zijn 4 verschillende prolink modellen in omloop, verdeel in twee hoofd lijnen. 500 model, en 650 model.
En ja dan hebben we ook nog verschil in gl500 en gl650, cx500e cx650e..........
Denk er aan, meet de busjes na, ook daar zitten verschillen in. Diegene die nog bestel baar zijn, komen er weinig voor.
Je moet de korte hebben, en die zijn niet meer leverbaar.
groetjes Marco Becker.
Voor meer info kijk dan ook op:
https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ
http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html