Even uitgaande van een amerikaans schema, europees is iets anders. Amerikaans schema, want je had/hebt amerikaanse carburateurs...
Op startknop geen spanningStartknop heeft zwart - rood/geel en zwart/geel aansluitingen vgls schema.
Op zwart staat spanning als het contact aan is. Daar staat spanning want je schrijft 'accessoires werken'
Bij het indrukken van de startknop komt er , normaal gesproken, spanning op rood/geel. Dit gaat rechtstreeks door naar het startrelais.
Als je het startrelais doorverbind start de motor.... schrif je.
Wat ik mis is : 'klikt' het startrelais, of hoor je helemaal niets?
Hoe dan ook, als je niet al te veel verbeterd hebt aan je CX caferacer zou het niet moeilijk mogen zijn.
Zit de diode er nog wel? Want de weg naar massa vanaf het startrelais loopt via de diode.
Werkt het startrelais wel als je de koppeling inknijpt ?
Harmony,
Hans.
( caferacer.... tsss..... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken