naar nu blijkt gaat het over een contact slot 5 pins.
deze is niet gelijk aan het oer model cx500 met de cdi unit.
Denk er aan, voor de cx500c modellen kunnen 3 type contact sloten in omloop zijn.
Voor de cx50 oermodel is het er maar 1.
Let op de aan sluitingen 5 of 6 pins als met op zoek gaat naar een contact slot.
Let op, bij een normaal contact slot worden er alleen verbindingen gemaakt van de accu naar de betreffende onderdelen die aanmoeten gaan. Contact af, is dus alles los.
Bij het oermodel cx500 is dat nu juist de grap. Bij uit, zal er een massa contact worden gemaakt waarmee de cdi unit kort wordt gesloten. Hier door kan je de cx niet starten.
Dit is dus het grote basis verschil in conact sloten.
Ik zelf vind het nog steeds moeilijk om contact sloten te leveren voor alle cx en gl modellen.
Ja in sommige gevallen gebruik ik zelf een contact slot van de cb1000 six.............
dus u ziet, er zijn helaas voor de cx gl modellen vele soorten in omloop als dan niet met voor gemonteerde kabel.
Voor meer info kijk dan ook op:
https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ
http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html