... en dat steekt aan... Met andere woorden : de zaag erin, cafe racer maken.
Maar goed, het blijft een CX.......
Zonder flauwekul, het kan gebeuren dat de bougiedop zelf een probleem geeft. In elk geval zou ik aan willen raden om de weerstand uit de bougiekap te halen, zoals
HIER beschreven.
<edit> Oh, dat had je al gedaan, overheen gelezen</edit>
Ik heb het zelf een keer gehad dat de bougiekap het helemaal niet meer deed. Reden: te veel geoxideerd aan de binnenzijde. Kan ook nog.
Meet, draaiend op de startmotor, de waarden op 'blauw' en 'wit' , die vanaf de stator komen. die waarden moeten meer dan 80/90 volt wisselspanning zijn.
En meet de stator een keertje door. Laag-ohmig meten! De tabel met waarden is achter
DEZE link te vinden.
Het hoeft niet de CDI te zijn, maar het kan natuurlijk wel..
Mijn ervaring is, maar dat is bij mijn Rebelse Rode Rakker, dat GEEN luchtfilter net zo vervelend is als een VUIL luchtfilter. QED.
Harmony,
Hans.
( die ook wel eens een cafe-racer CX helpt )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken