Ik verkoop ook deze veren, echter werk ik liever met standaard veren.
de grap is dat je veel zaken met de originele setting kan doen.
een van de dingen is dikkere olie gebruiken. Het andere waarvoor is ik kies is juist meer olie gebruiken.
Dan blijk je behoorlijk de zaken voor elkaar te krijgen. Wel het lekkers cx500 gl500 veer gedrag, maar als het war ruiger wordt, harder moet, dan zal bij meer inveren de zaak wel degelijk strakker worden.
Ik wil de opmerking er bij maken dat voor al bij de modellen met glij bussen de fout wordt gemaakt dat deze niet vervangen worden. Hier valt veel winst te behalen, als de de hele voor vering aan pakt, krijg je echt wel stuggere veren voor terug.
Dus extra zware veren monteren, nee niet echt nodig.... Mag wel, maar vele maken er fouten mee.
Hoe het wel moet,,,, ja dat zal je zelf uit moeten proberen, en zijn vele optie mogelijk,,, meer olie, dikkere olie, dikker olie maar minder, zwaardere veer, 1 of 2 poten. In de race wereld word vaak maar 1 poot gedaan, zwaardere veer, en wordt er juist veel meer met olie gedaan. En dan is juist de hoeveelheid olie van belang.
Groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op:
https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ
http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html