Willem,
zelf geen 650 carbs meer bij de hand om te kijken maar het Honda boek geeft aan dat je voor splitsen van de set alleen de twee beugels er af hoeft te halen en dat je ze dan zo uit elkaar kan trekken. Dan zouden er alleen twee brandstof pijpjes met o-ringen 1 veertje moeten los komen, daarmee zijn de 2 carbs los van elkaar. Bedoel je dat?
(kan boek natuurlijk beschikbaar maken, maar neem aan dat je dat wel hebt)
Plezier, Frans
Edit dag later : was het addendum vergeten... In het FSM addendum van 1983 staat beschreven hoe je het zou moeten voor de 650, daar staat ook wat over een een kogelscharniertje. Geen wonder van duidelijkheid als je het niet voor de eigen neus hebt, maar dat is igg het Honda evangelie hierover. In het manual voor de 650C staat een (zo te zien) betere beschrijving met veel betere plaatjes.
groet, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰